babymom2026 Benim bat bugün bazı belirtiler devam ediyor hafifte olsa az önce tuvalette peçeteye iki damla hafif kırmızı kan geldi sonra tekrar gittiğim de gelmedi hiç bir sey ne olur ne olmaz diye ped koydum ay yerleşme olabilir mi acabaa 💕💕💕💕
babymom2026 Eslem2112 içimden bir his beklemem gerektiğini söylüyor nedense canim 😍 sizi de çok bunalttım bu ara ya sor allah sor soruyu 🥹
babymom2026 Busranur_mnts insallah canim ama beklemem gerektiğini söylüyor içimdeki his nedense 😍 dinleyeceğim içimi
babymom2026 ppmerlina kız anaaa sende yaa şu an yapamayacağım evde değilim test sipariş ettim o gelince anca salı falan 🥹
Busranur_mnts babymom2026 salıyı bekleme nöbetçi eczane varsa ona bak yoksa yarın sabah git al eğer başka kanama olmazsa
babymom2026 ppmerlina köydeyim aşko yok 😁 sipariş verdim bugün sefer productor verdim bekliyorum iyi oluyor kendimi gözlemliyorum. Şimdi gittim lavaboya hic bir sey gelmemis
Busranur_mnts babymom2026 benim de cuma kanamam olmuştu baya endişelendim de progestan aldım dün de leke vardı bugün bişey yok gibi bana da dua eder misin cuma kese için gidicem
Mucizegibi0 babymom2026 Ayyy inşallah pozitifi görürsün canım hamileyim dua edeyim senin için 🩷🌸 Ben de 5 yıl bekledim o kadar iyi anlıyorum ki seni artık test bile yapmıyordum 2 hafta geçiyordu ama haziranda sat 3 hazirandı 1 haziranda hissettim gittim test aldım ve pozitif çıktı.. tüp bebek yaptırcaktık normalde doğal oldu Rabbim büyük 🫶🏻
Busranur_mnts Mucizegibi0 sağlıkla doğsun canım bana da dua eder misin ben de 5+4üm martta düşük yapmıştım ağrılarım oluyo endişeleniyorum ister istemez
Busranur_mnts babymom2026 yaa görmedin mi benim poslarımı ^^ evet canım 5+4 görünüyor da cuma günü keseyi göremedik doktor haftaya gel karından bakarız dedi