Meriveannesi inşallah sağlıklı bir şekilde kavuşursun biraz seni rahatlatmak isterim tabi ki bir terk herkesin doğumu değil her doğum farklı geçer bunu adet gibi düşüne bilirsin mesela bazlıları hiç ağrı çekmeden adet çevirir bazıları yataktan kalkamaz bi ay adetin rahat geçer bir ay zor bir kaç gün erken adet olursun bazen bir kaç gün geç gelir yani doğumda böyle o yüzden kimsenin dogumuna kulak verme ben 35 haftalıktan sonra bol bol hurma ve ahududu çay içtim ve faydasını çok gördüm bol bol merdiven indim çıktım perşembe gecesi acilmam 1-2cm ertesi günü sabah uyandığımda acilmam 6cm olmuştu sancıların acıtıyordu evet benim için çok öyle aman aman ölüyorum bir sancı değildi vücudun senin kaldıracak şekilde sana o sancı molasını veriyor ben suda doğum istedim çünkü afet gördüğümde sıcak su bana iyi geliyordu ve ben o suyun içinde uyuya kaldım yarım saat sonra ikinma hissi geldi ve su dan çıkmak istedim Sandale üstüne doğum istedim çünkü mesela Türkiye tuvaletleri yani yer tuvaletleri daha rahat insan yapıyor o geldi aklım ve sandalyeye oturdumda tam 5 kez ikindim ve evladım geldi inşallah senin dahada kolay gel rahat geçer tabi Türkiye’de doktorlar doğumda nasıl davranıyorlar veya ebeler bilemiyorum