Parlaklık neredeyse yok denecek kadar az kalmış. Doktor bu belirtinin tek başına kötü bı anlam taşımadığıni söylemişti
rojing evet neredeyse kaybolmuş. Bebegm çok şükür sağlıklı su an. Tek başına bir problem olmadgni soylemisti zaten doktorum. Hıc korkmayın🙂