symktlr ben Sezen hocadan memnundum ama bazen yüzü asık oluyor , bu sefer gittiğim de çocukta problem var gibi konuşuyor ama net değil bi belirsizlik söz konusu naoacafız bilmiyorum bende Kapadokya yeliz hanıma mı gitsem diyorum bilmiyorum doğuma da az kaldı 27 haftalık