defnekusum eğer panik atak varsa doğru seçim bence, bende ilk doğumumda mecbur sezaryen oldum belden uyuşmalı ve asla sakin kalamadım kesildiğimi bildiğim için kendi kendime bayıldım ve ölümle göz göze geldim ağızdan narkoz vererek uyuttular kustum falan salı günü 2. Sezaryenimi olcam belden mi genelmi olcak bilmiyorum şimdi başıma gelecekleri bildiğim için temennim bu doğumum da sakin kalıp anı yaşamak rabbim yardımcımız olsun inşallah 🎀🌸