aybuke__ Sizce nişan parça parça gelir mi yani sürekli akıntım var peçeteye falan sildiğim zaman da geliyor şeffaf gibi beyaz gibi sümüksü yapıda bir akıntı hafif karın ağrısı da var 37+6 dayız
cereNehir_02 aybuke__ nişan dediğimiz şey adet gibi lekelenme canım koyu kahve gibi olur hamileliğin sonlarına yaklaştığımız için akıntımız çoğalıyor sadece