Merhaba arkadaşlar. Şuanda 38+3’üz. Bebek fazla iri olduğu için daha fazla bekleyemiyoruz 4.300 gr olmuş. Doktorum suni sancı ile doğumu önerdi. Yarın sabah 6’da yatış yapacağım. Dualarınızı bekliyorum🥹🥹🥹 bir yanım çok gergin bir yanım mutlu. Önerdiğiniz birşey varmı