Rmys9691 Kuşlar reglim bitti iki gün oldu bu sabah hafif kasıklarım ağrıdı peçete pembe akıntı geldi hayatımda hiç böyle bir şey yaşamadım. Bu ay ovülasyon testi yapacağım stres biraz vardı. Yumurtlamada sorun olur mu neden olmuş olabilir
Mariam2 Rmys9691 takip et üzün surmemesi lazım benim başıma geldi regl 1 gün sonra lekelenme başladı haziran 7 başlayıp 12 de biti doktor normal değil demişti
Rmys9691 Mariam2 perşembe sabah bitti akşam ilişki oldu bugün pazar Sabah hafif pembelik vardı şimdi de sadece peçeteye gelecek kadar kahverengilik geldi neden acaba
Rmys9691 asil15 evet perşembe sabah bitti akşam ilişki oldu. Sabah hafif pembelik vardı şimdi de sadece peçeteye gelecek kadar kahverengilik geldi neden acaba
Mariam2 Rmys9691 canm bunu bende bilmiyorum doktora gittim buna rağmen bişe beli değil yumrtlama sonra hormon mevsim olabiliyor benim durum farkli