Gulsahhhhh 27 haftalığız ve alttan muane edildim sebebini sordum cevap verilmedi uzun ince bişeyle baktılar sonra nts ye bağladılar yaşayan var mı???
Kzbnzmi1 Gulsahhhhh ayy benimde perşembe kontrolüm var bende 27 haftalığım alttan falan bakarlarmı ki acaba
Kosarer Gulsahhhhh korkulacak birşey yok banada baktı dr erken doğum riski var mı yokmu diye ama nst için erken değil miki?
MasaaL Gulsahhhhh Ben 36 oldum, dün doktoruma sordum alttan muayene olcam mı diye. Doğum zamanı bakacağız dedi. Keşke sorsaydın bu kadar erken neden bakıldı diye, cevap vermediyse git şikayet et seni bilgilendirmek zorunda.
MasaaL Kzbnzmi1 Ay yok o kadar erken bakılmaz alttan. Postu açan arkadaşım bir sağlık sorunu vardr, erken doğum riski vardr ondan bakılmstır😳
Gulsahhhhh tugbamehmetbaki bana şeyi sordu karnında şişlik oluyor mu ? Bende evet oluyor dedim ondan sonra ona baktı bakan kişide prof dr roza madazlı
Bltblt Gulsahhhhh bende 37 haftalığım daha hiç alltan bakmadı 38 de çatı muanesi için bakacak illaki bişey vardır ondan bakmıştır
DeryaZ Gulsahhhhh bende 1ay önce gitmiştim kasık ağrısıyla gitmiştim hem alttan parmakla bakıldı hemde dediğin uzun makineyle bakıldı rahiö ağzı uzunluğuna ve düşük riskine bakıyo canım birde sonra bende nst ye bağlandım ne şikayetle gitmiştim doktora
Gulsahhhhh DeryaZ ben detaylı ultrasona girdim daha sonra rıza bey dediki karnında şişlik oluyor mu ? Bende evet oluyor dedim oda baktı alttan. Birde bebeğimin kalbinde ufak problem var sağ kısım daha kuvvet sol tembel
DeryaZ Gulsahhhhh yani o sorunda bakılır mı bilmiyorum ama bence sorun görmüş ki bakmış canım Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin❤️