Yareninannesii Öncelikle başınız sağolsun şimdiden, çok üzgünüm kaybınız için. 40 gün önce ben de sonlandırma ile bebeğimi kaybettim 25 haftalıktı. Devlette yaptırmadım bu işlemleri, süreç nasıl bilmiyorum. Ama genetik testi karından amniyosentez alarak yapmışlardı. Biruni hastanesinde sanıyorum 30 bin civarıydı. Fetal Mr falan da çektirmiştik o gün, hangisine tam ne ücret ödedik bilemiyorum. Daha önce düşük yaptıysanız genetik aktarımlı olup olmadığına mutlaka baktırın derim. Bu kayıpları yaşamak hiç kolay değil. Bizim genetik kökenli çıkmamıştı, çıksaydı tüp bebek önereceklerdi. Genellikle bu şekilde ilerliyor aileler. Sağlıklı embriyoları seçerek sağlıklı gebelik yaşayabilirsiniz sonrasında. Sanıyorum bebeğiniz 500 gramdan küçük, büyük olanları patolojiye almıyorlar demişti geçen bir arkadaşım. Benim bebeğim 780 gr’dı, biz direkt alıp defnettik. Ama arkadaşın bebeği 300 gr’mış, 19.haftasında sonlandırmışlar, patoloji aldı daha da göremedim mezarı da yok dedi. Anne olarak bu da yaralayıcı olabiliyor sanırım. Alabiliyorsanız alın yavrunuzu. Rabbim işinizi kolaylaştırsın, bebeğinizle vedalaşın. Zamanı gelmediği için vücut onu bırakmıyor, o da vücuttan ayrılmıyor. Böyle daha kolay oluyor demişti biri bana. Psikolojik olarak belki faydası olur. Kalbinize ferahlık dilerim. 💐