happyboy_ ben Bursa da oturuyorum pek aman aman bir soğuk olmuyor ama zıbın kısa kol almayı düşünüyorum çok uzun kol alma düşüncem yok kullanışlı olmuyormuş sanırım buraya yazmışlardı , zaten üstüne de boydan fermuarlı tulumlardan istiyorum ama çorap eldiven olur illaki onlar daha çok üşüyor ev ortamı da ona göre ayarlanır. Zıbın mesela kaç tane alacaksınız bende onlar ne kadar yeter kaç aydan kac tane almak lazım bilemiyorum daha erken alışveriş için de yine de liste yapayım diyorum ağustos sonu başlarım almaya