Smerii Ben devlette de takipli olmak istedim ama olmadı randevu bulmak zor aynı doktora, durduk yere 2 kere randevum iptal edildi vs vs. Şimdi özele gidiyorum 8 haftaya kadar devlete gittim doğumu da özelde yapıcam. Şöyle söyleyim özellerde bile hastaneden hastaneye çok fark var. Doktorun çalışanların yaklaşımı vs zaten hamileyiz gerginiz insan biraz özel de hissetmek istiyo, doğumu hiç devlette düşünmedim