Anlayamadığım bir soru var geç döllenme olunca nasıl oluyor yani şimdi ayın 15 nde yumurtlama günü oluyor ilişki yaşanıyor ve 21inde ilişki yaşanıyor hamilelik oluyor geç döllenme olmuş 15ndeki ilişkide mı 21 indeki ilişkide mı hamile kalmış olunuyor yada ben mi çok yanlış anlamışım 😁🫣