Deletedmom325 Arkadaşlar bugün tam 19 hafta olduk. Sabah lavaboya gittiğimde pedimde rengini tam tarif edemediğim Bi akıntı vardı. Sarıyla karışık hafif kahve gibi. Aynı paradontaks diş macununa benziyo rengi. Şimdi de işe gidicem. Devamı da olmadı. Yaklaşık 1 saat oldu. Bişey olur mu acaba
Gulgul0608 Deletedmom325 canım devamı gelirse önemli bişeydir yoksa bi kerelikse bişey olmaz demişti bana doktor benimde bı tarz nişey olmuştu
Rnhndkzn Kokulu olup olmadığı da önemliymiş benimde oluyo akıntım ama doktorum çok önemsemedi telefonla danış bence doktoruna
Deletedmom325 Rnhndkzn kokusu yoktu, doktoru arasam hemen iğne yaptırıyor. Ne olursa olsun en ufak şeyde. Delik deşik oldum😔
Deletedmom325 Betus06 aynen öyle yapcam çok şükür 3 saat olacak bişey yok daha. Belki de enfeksiyon kaptım 🤔
Mahidevran61 Deletedmom325 cnm pruluton un zarari uok yararı var ben 8 ay yaptirdim bence risk edegmez
Betus06 Deletedmom325 benzer bi durum bende oldu süpürge yaptığım için takip ettim devam etmedi gitmedim hemen evham yapmaya gerek yok bu yolculuk çünkü çok uzun ☺️
Deletedmom325 Mahidevran61 8 ay boyunca devamlı mı yaptırdınız. Benim de her adet dönemimde 1 damla kanamam oluyo o zamanlar yaptırıyorum. Sanırım gebelik boyunca hep olacak her ay. Doğum yaptınız mı şu an
Deletedmom325 Mahidevran61 anladım. Allah sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin inşallah hepimize