Yineyeniyeniden Dostlar dinlenirken nabız tansiyonunuz kaç çıkıyor gece yattığımda arada ölçüyorum 10-6 tansiyon nabız da 65-70 çıkıyor nabız çok mu düşük korkuyorum uyurken daha da düşüyor mudur holter falan taktırmalı mıyım? Aranızda kalp rahatsızlığı yaşayan var mı?
oglussannesiiii Sevda_kygszz benim nabzımda 80 90 100 diye oluyor arada cidden babada nabız tuhaf geldi
Gamzerkk Sevda_kygszz ay benim de öyle ya kalbim ağzımdan çıkacak sanki hatta 125 falan olunca yatıyorum uzanıyorum ve vücudumu sallıyor gibi bile hissediyorum
Mavro Holterde taktırdım, ritim de.. uyurken normal oralara kadar düşmesi. Nabzınız çok güzel maşallah daha ne ister insan. Kalbiniz yorulmuyor. Ben 110 120lerle yaşıyorum.
Mavro Hashasim2020 halsizlik yapmıyor bende ama çabuk yoruluyorum. Sol tarafıma hiç yatamıyorum kalbimin sesinden sanki yerinde çıkacak şiddetli baş ağrısı yapıyor
Sevda_kygszz Hashasim2020 yok gayet iyiyim de su 3 4 gundur kalbim agzimda atiyor sanki oturdugum yerden hissediyorum resmen
Hashasim2020 Mavro anladım peki ne kadar sürede çabuk yoruluyorsunuz örnek verebilir misiniz atıyorum bir saat iş yapmak ya da 10 dk ayakta durmak vs gibi 🥹kusura bakmayın bende tedirginim o yüzden aynı şeyleri yaşayan birini görünce öğrenmek istedim 🥹
Mavro Hashasim2020 evi supurmeye kalkalı 15 dakika olmadı şimdi koltuğa uzandım ayağımın altına kocaman minder koydum soda mi içeceğim. Kişiden kişiye değişir ama ben çok fazla hareket halinde kalamıyorum çabuk yoruluyorum. 28 haftaligiz kendimi geçtim çocuğum tekmeliyor otur yeter diye 😅😅
Hashasim2020 Mavro çok teşekkür ederim cevabınız için ♥️ gebelikte bununla ilgili bir ilaç vermiyorlar genelde sanırım herhalde böyle devam edecek. Benim kontrolüm de 3 hafta sonra doktoruma söyleyeceğim dinlenir halde 125 atıyor 😬
Hashasim2020 Mavro evet öyleymiş kalbe bir zararı olmaz mı bunun ama ya ne bileyim gerçi doktorların vardır bir bildiği
Gamzerkk Hashasim2020 Nabzım gebelikte böyle oldu ondan önce bir şikayetim yoktu özellikle yemek yeyince ve hatta ilk öğün kahvaltıdan sonra mahvediyor beni 🤦🏻♀️
Hashasim2020 Gamzerkk Gamzerkk ay benim de öyle ya öncesinde hiç yoktu şimdi güp güp ve benim hep yüksek işin kötüsü. Sizde çabuk yorulma halsizlik vs oluyor my
Mavro Kalbi yoruyor işte bunun içinde bol bol dinlenmek su öneriliyor ama gebelikte 120 ye kadar normal
Hashasim2020 Mavro hep dinlenmek de zor ya küçük çocuk oluyor evin işleri oluyor 🥲 Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah hepimiz sağ Salim kucaklarımıza alalım
Gamzerkk Hashasim2020 evet 10 dk yurusem hemen gözümün önü karariyor birşeyler uçuyor sanki kalbim çıkıyor gibi çok zor 🤦🏻♀️
Gamzerkk Hashasim2020 evet 10 dk yurusem hemen gözümün önü karariyor birşeyler uçuyor sanki kalbim çıkıyor gibi çok zor 🤦🏻♀️