Benim de önceden de vardı gebelikte inanılmaz arttı. Son haftam 39+3’üm, 25. haftadan itibaren su içmekte bile sıkıntı yaşıyorum. Şuan yatarken midem kavruluyor. Kana kana su içmeyi özledim. Yatmadan su içtiysem kusmadan rahatlayamıyorum. Sabah uyandığımda da midem boş olduğu için çok kötü yanıyor yani anlayacağın berbat ötesi bir durum, reflü olunca anlıyorsun…