geçen ay benimde adetim 34.cu günde geldi 4 gün gecikti ben hamileyim sandım ama test yapmamıştım sonra ertesi gün adetim geldi. bu ayki yumurtlamanın da üzerinden 15 gün gceti bugün ve perşembe günü erken test yaptığımda silik çizgi gördüm,dün bugün kaset test yaptım çizgiler kalinlasiyor daha kan baktirmadim ama. her neyse yani benimde geçen ayki gecikmem bu ayki hamileliğe vücudun hazırlanması miydi acaba diye düşünüyorum belki sizlerinde öyledir ki gecikmeleriniz genelde olmuyorsa