Başından belli özel takipliyim doğumum yaklaştı çatı muayenesi oldum doktor çatın dar normal olamzsın kesinlikle dedi ve pıhtılaşma eğilimi var bende günlük bi iğne vuruyorum şehir hastanesine gittim sezeryan olmak istiyorum dedim çat muayenem yapıldı normal yapamazsın dedim onlara ama kabul etmediler normal doğum taraftarıyız diyorlar özeldeki fiyatta çok yüksek nasıl yapacam bilmiyorum yardımcı olabilecek varmı yani sezeryana nasıl ikna edebilirim şehir hastanesini