Merhaba ben şuan 11+6 dayım ikili tarama için randevu çoktan aldım fakat 2 temmuza verdiler en yakın tarih o zaman diye Ümraniye ğitim ve araştırmada yaptırıcam ama 182 de görüştüğüm kişi diyor ki riskli gebelere bakılmaktadır detaylı ultrason yapılmamaktadır diyo numara verdiler arıyorum kimse bakmıyo nasıl öğrenicem yapılıp yapılmadığını anlamadım