aysegldrmz Hadi biraz dertleşelim kızlar belirtiniz neler keşke 3yada 4 aylıkken öğrenseydim diyor musunuz ben diyorum küçükken çok stresli çünkü
Smyr_97 Benim de 7+1 5 haftalikken bisey yoktu belirti olarak ondan sonra bir basladi bulanti halsizlik bas agrisi 7 24 bugun biraz daha iyiyim aksam ustu ama yarin sabah baslar gene bide tansiyonum yukseliyor hamileleigimi ogrendigim den beri
aysegldrmz Smyr_97 bende tansiyon yoksa halsizlik sadece yatak ve serin ortam istiyorum resmen insanlara alerjim oldu kocam da dahil