Kızlar merhaba çok hızlı kısa ve net anlatıyorum kendi hikayemden yola çıkarak. 2,5 yıllık evliydim ⅘ ayı korundum borç fln var zorlanırız diye her neyse 1,5 yıldır da çocuk için uğraşıyordum şimdi size direk olayı anlatıyorum . En önemlisi bebek düşünmeden en az bir ay önce folik asite başlayın sonrasında ise ovulasyon testi alıyoruz ve yumurtlama gününü takip ediyoruz ve yumurtlama gününe geldiniz hemen o gün en az iki üç kere gün arası özellikle yatmadan önce de ilişkiye giriyorsunuz bir diğer önemli kural da ayaklarımızı ilişki sonrası yukarıya en az 10/15 dk uzatmak bununda faydası çok . Son olarak da olumsuz butun düşünceleri yok saymak olmuş gibi inanmak .
YANİ 3 KURAL ;
- FOLİK ASİT
- OVULASYON TAKİBİ / YUMURTLAMA GÜNÜ
3 . AYAKLARI İLİŞKİ SONRASI UZATMAK