Merhaba kızlar beni bile bilir çok post açtım dikiş konusu hakkında bir gün buraya tam iyileştiğimi yazacam demiştim evet çok şükür iyileştim tam 70 gün oldu doğum yapalı ilk dün kontrole gittim rahim ve vajinal olarak muayene oldum herşey iyi rahimim vajina iç dış dikişler temiz iyileşmiş ama maalesef yine bir problemle karşılaştım. Vajina iç kısmında içe doku dışarda kalmış dedi pembemsi et parçası kadar çok ufak dedi. Onu küçük bir operasyon ile alalım dedi bir iki dikiş atılır dedi gerçekten çok sinirlendim zaten ikinci kez dikiş atıldığı için çok acı çekmiştim iyileşme sürecim çok uzamıştı ve bunu kabul etmedim doktorada söyledim ben yapamam dedim çok korkuyorum diye yapmazsan ilişkide acı çekersin dedi, bu arada doğumdan bu yana hâla ilişkiye girmedim korkudan yani doktor böyle diyince girmekten daha çok korktum bana yine kağıt verdi olmak istersen gel alalım parçayı dedi ben kabul etmedim kağıdısa aldım ama. Nasıl olucak bilmiyorum çok dayanıksızım artık ));