Merveliii Burada koskoca şehir hastanesi var ama doktor sorunu var sadece kadın dogumcu 3 tane var randevu ve sıra alırken sorun oluyor hem kalabalık hemde doktor yetersizliği var saglık bakanlığı şehir hastanesine doktor ataması yapsa çok iyi olur
Kzbnzmi1 Merveliii bende Yozgat'lıyım Yozgat'a gittikçe sıkıntı oluyor evet hastanede muayene olmak demekki her bölümü aynı