Busraikiz Selam kızlar, 39. Haftadayım. Nişanım geldi, sizde nişan geldikten ne kadar süre sonra doğum veya sancılar başladı? Benim ilk gebeliğimde nişan gelmemişti tahmin edemiyorum o yüzden.
hamilegunlugum5 Busraikiz ilk gebeliğim zorunlu sezaryendi makat geliş ama ameliyat gününden önce nişanım geldi acil koştuk hastaneye açılmada var dendi yatırdılar ve 6 saat bekledim ameliyata kadar o bekleme sırasında baya baya sancılandım bünyeye göre de değişebilir tabi
mcrukiye @Busraikiz cnm benim ilk gebeliğim de nişanim gelmişti ve nişan geldikten 6 ve ya 7 saat sonra doğum yapmıştım
Aysegngr11 Acele edip kaygı edeceginiz bi durum yok saatler sürebilir.. önemli olan suyun geldiginde hastaneye gitmen
Busraikiz Aysegngr11 sanırm günler sürecek gibi, çocuğn gelesi yok dr um da haftaya gelir demiş bilemedim
mcrukiye @Busraikiz olabilir cnm herkeski bir olmaz sıkılma gerilme ki bebek de etkilenmesin gerilirsen bu sefer bebek daha çok sıkılır gelmesi zor olur bu sefer herşeyi akışına bırak cnm inşallah sağlıkli ve hayırlı bir şekilde kucağıniza almayı nasip etsin rabbim