D_erin1 benim adetim 1sene kesildi 3aylık iğneden dolayı ilk bı doktora gittim dediki beklicen gelmesini daha gelmeyince başka bir Dr gittim baa cyclo progynova verdi 1 ay kullandım adetim geldi 4aydir oluyorum bu bu gectigin dönemde adetim 4gun gecikti ondada antibiyotik falan kullanmistim tomografiye falan girmiştim ondan herhalde 1 2 hafta öncede hormon testi yaptı Dr herşey düzgün çıktı hormonlarda kistim vardı tabi doğal olarak 1sene adet olmayınca o ilk adetimde kayboldu doktora danışarak bir kullan bence