kızlar 35 haftalığız bugün tansiyonum sürekli yüksek çıktı büyük tansiyon 16 17 diğeri ise 11 12den aşağıya düşmedi akşam acile gittim orada düşük çıktı diye müdahale etmediler şimdi yine yüksek çıkmaya başladı sarımsak tükettim yine düşmüyor bol bol su içiyorum ama düşmüyor ne yapmalıyım korkuyorum 🥹