Hasret96 hepimizin farklı sınavları var. Ben , benden daha zor durumda olanları kıyaslayarak acımı hafiflettim. Bazı gjnler çok yoğun yaşıyorum halen. Mezarı var bazı günler çok gitmek istiyorum biraz uzak malesef. Toprağından aldım çiçek ektim . Güzel olan birseylerde onu hissediyorum bu iyi geliyor. Yazmak rahatlatıyor . En önemlisi maneviyat . Hareketlerini hissedince daha zordu , 1 saniyesini bile unutamıyorum. Gebelik sonlandırmasıydi benimki. Mecburdu yani . Acın henüz çok taze , burda yardımcı olacak birçok arkadaş var ben o şekilde atlattım o zor süreci. ⏳