Kızlar 38+2 günlük hamileyim .ikinci doğumum olacak inşallah ilk doğumum kendi sancımla 38 haftalıkken oldu. Bu hamileliğimde ise safra asidi sonucum sınırda geldi ve doktorum bu hafta suni ile doğumu başlatacagız dedi . Bende suniden çok korkuyorum ama doktorum daha çabuk doğurursun diyor . Sizler ne diyorsunuz suniyle doğum yapan var mı