Symk69_ Uzun süredir bebek arabası için Bagi serilerine bakıyorum.. Önce Neo 2 ile Nanofold 3 arasında kalmıştım.. Daha sonrasında Neo Big almaya karar verdim.. Açıkçası uzun süreli ve kullanımı kolay olması da önceliğim.. Aranızda kullanan var mı?
bereninannesi__ Symk69_ bende neo 2ye karar verdim. İndirimi bekliyoruz almak için. Geçen indirimi kaçırdık.
Miniboy Symk69_ neo2 aldık biz. Arkadasım kullanıyor çok memnun bizde denedik gayet güzeldi oyüzden tercih ettik. Pusetiyle beraber paket olarak almıştık hatta.
Symk69_ kahvekitapakademi E bebekte deneme sürüşü yapmıştım çok hafif çok güzeldi fakat sonradan gözüme bir tık küçük geldi 🤦🏻♀️
Symk69_ Miniboy Şuan paket hali fiyatları bir tık uçuk geliyor bana puset istiyorum bende ama ayrı alırım büyük ihtimal.. 🤪
Sumeyraayan Neo 2 aldık henüz kullanmak nasip olmadı deneme sürüşünde çok hafif ve manevralari aktifti tabi kaldırımda yolda bebek varken nasıl olacak denemeden bilemeyiz
Symk69_ Sumeyraayan Nasip olur inşAllah.. Her bebeğin yapısı da farklı inan nasıl olacak bende kestiremiyorum.. 🙃