Aleyus 24 haftalık gebeğim ve 18. Haftamdan beridir düzenli olarak bebeğimin hareketlerini hissediyorum ama şu son iki gündür çok nadir hissediyorum oda dürtünce falan ufacık vuruyor yaşayan varmı normal mi sizce gitmeli miyim doktora
Aleyus BabeB merhaba o gece gittim sorun çıkmadı çok şükür fazla yorulunca olabileceğini söyledi eve gidince çikolata yiyip sola yatmamı istedi ondan sonra tekrar başladı hareketleri zaten