Alismomss Oğluşum geliyor inşallah hayırlısıyla sağlıkla gelir umarım🙏🏻🥰 Abisinin adı Ali Asaf, ona uyumlu isimler bakıyorum veya farklı güzel isim önerileriniz de varsa hepsine açığım başkalarına da fikir olur yazarsanız😇
Gamzeeakt Alismomss Oğlumun adı Kaan 4 yaşında şimdi tekrar bir erkek bekliyorum ona da Yağız düşündük 😄
Alismomss @Daisyy000 adıyla yaşasın inşallah☺️ Evet sizin oğlunuzun adı da gayet güzelmiş uyumlu oldu baya bir düşüneceğim 🤭
Alismomss @Gamzeeakt sağlıkla gelsinler inşallah☺️ Bizimkilerin arasında da 4 yaş olacak bende Ali asafa uyumlu olarak yağız aras düşündüm ama alternatifleri düşünüyorum cok kararsız biriyim cünkü fikir almak istedim o yüzden😂