Merhaba femara ile hamile kaldım 14 haziranda doktora gittiğimde normalde 6+6 haftalık olması gerekirken geç döllenme sebebiyle 5+6 hafta olduğunu söyledi. öncesinde yapılan beta hcg testinde de başka bir doktor geç döllenme demişti. 14 haziranda vajinal ultrasonda kalp atışı da gördük. Kalp atışı gördüğümüz için 1 ay sonra gelebilirsin bir sorun gözükmüyor dedi doktorum ama çok uzun mu bu süre hiç bilmiyorum yardım eder misiniz