İlk 3ay daha az gibiydi ama şimdi herşeye ağlayasım geliyor hemen bi depresyon havası herşeye alınıyorum zaten yakın arkadaşlarım da uzaklastı benden hamileliğim de beni hiç önemsemediler (tedavi ile hamile kaldım) aramadılar sormadılar gelmediler yanıma aynı yerde çalışıyoruz. sanki herşey daha üzerime geliyor zor oluyor gibi hissediyorum. Sizlerde öyle mısınız