CiciBebe34 geçen birisi özelde kürtaj için 20 bin demişti bende 3 sene önce 5 bine ne olmuştum fiyatlar artmıştır gerçekten, bazı devlet hastanelerinde uyutuyolar bence bi bilgi al canım ama zaten kanaman varsa ve haftan henüz küçük olduğu için ilaçla düşürmeni tavsiye ederim 2 kere kürtaj oldum evet çok kolaydı ama şuan hamileyim ve plasentam aşağıda ve mesaneye yapışma ihtimali var en büyük etkeni de kürtajmış