Mormenekse-06 Acaba Yaşlanma mı vardı canım son zamanlarda yaşlanma oluyor bildiğim kadarıyla plesenta da ve Oksijen gitmediği için Bebek ölümü olablyor Anne karnında Aynı durumu yaşadım Ölmedi hamdolsun bebeğim ama Hemen sezeryan Bekletilmesn dendi ve Plesenta Yaşalnması varsa Geciktrmişlerse Olablr Çok üzüldüm 😔
Allahım Sabır versin Vakti zamanı geldiğinde Allahım birtane daha Saglıklı evlad nasp etsin 🤲🏻 sorunsuz sekilde Kucagına Bebeğini Alsın