Kızlar ne durumdasınız. Ben adet sancısı gibi ağrılar hissediyorum. Bunlar sancı mı acaba. İki dakika ayakta duramıyorum. Alttan yer çekiyor sanki. Kanada da yaşıyorum. Doğum da tekim. Yanımda hiç kimse yok. Çok korkuyorum. Doğumdan sonra bebeğe nasıl bakacağım diye. İnşallah hepimiz için kolay bir doğum olur.