Oges Kızlar iki aydır raporluyum 32. Haftaya kadar rapor veririm dedi doktor arkadaşlardan bazıları da Doğuma kadar hep rapor al Doğum öncesi olan iki ay iZnini Doğum sonrası kullan diyor bu şekilde oluyor mu ?