Azeynep 9haftalık gebeyim geçen hafta kalp atışı duyuldu dr 1 ay sonra çağırdı kontrole kızlar normal mi bu 1 ay süreç sizce ?
ssnur Azeynep kalp atışından sonra klasik sanırım 1 ay sonra cagırıyorlar ama ben dayanamadım daha erken gittim acıkcası
Leontiine Azeynep benimki 3 haftada bir çağırıyor kalp atışından sonra risk olmadığı sürece genelde 3-4 haftada bir çağırıyorlarmış