Benim de öyleydi hala öyle gerçi de 26 haftalık 2 gün önce acile gittim idrar enfeksiyonu cıkmış nst ultrason vajinal bakıldı cok şükür bir sıkıntı yok sadece aol tarafıma kramp iğne batması gibi ağrı giriyor bebek sol tarafta ve cok hareketli ve aşağıda hep tekmeleri o yüzden kramp oluyor şuan yazıyı yazarken bile nasıl tekmeler atıyor :))