ppmerlina edabolukbasi3- ben tezgahta koyu renk sevmiyorum kendi evimde de açık renk tercih ettim ama senin gayet modern ve hoş durmuş uyumlu olmuş Rabbim güle güle eksitmeyi nasip etsin 🤲🏼🤲🏼🤲🏼
edabolukbasi3- Mariam2 Leontiine tatlibebegim_ Basakparlar ozwoman Herseydenbiktim teşekkürler. ara taşı kaldı sadece onu da kayınbabam yapcak bi ara
edabolukbasi3- Hhh03 tahamommy Burnosunn_annesi teşekkür ederim kızlar 🌺 daha iyileri sizlerin olsun inşallah
Burnosunn_annesi edabolukbasi3- maşallah kuzum çok güzel ferah bir mutfak güle güle can sağlığı ile kullanın🤲🏻🥰