Ipek0z Liliumom off ben de artık hissetmek istiyorum sürekli aklım onda iyi mi yaşayacak mı düşünmekten stres oluyorum
NurAyse_nur Liliumom valla 3. Bebegim 12 den itibaren hissediyordum 19 olduk ama net bir sertlikte hareket yok cok iceriden bir hissiyat var her bebek farkli olabiliyor
Liliumom Daisyy000 çok sabırsızlanıyorum hateketlerini hissetmek için ben de şu an 12+6 dayım sürekli endişeleniyorum acaba iyi mi kalbi atıyor mu diye hareketlerini hissetsem rahatlıycam
Sizdenbirii1 Daisyy000 ya bende hissediyo gibiyim bagırsak hareketi değil ama böyle gıdıklancak gibi oluyor içimde çok kısa kelebek gibi yada böyle seğirme tarzında sizinki nasıl :)
Liliumom Ipek0z aynen ya daha geöen hafta kontrole gittik bir ay sonra gel dedi doktor 3 hafta nasıl bekliycem bilmiyorum
1ErkekkkAnnesi Liliumom ilk gebeliğimde 18. Haftamda hafiften hissediyordum ara ara tabi şuan 19+4 haftalığım 14 15. Haftamda ara ara hissetmiştim şuan daha net hissediyorum şükür 🌸
geleneksel1annem Liliumom 14-15 haftalıkken seyirme gibi hissediyodum ilk hamileliğimde 22 haftalkkken falan hissetmiştim
Rusapolat Haftada kayma gibi hissediyordum. 16 dan beri tekmeliyor. Tekme attığı yere elimi koyınca 3-4 defa daha vuruyor 😂 erkek çocuğu işte şimdi 19. Haftaya girdim işte. İlk hamileliğimde hiç hissedemeden 20. Haftada kalp durmasından kaybettim kızımı
myangelson Liliumom 14 de hafiften kanat çırpma gibi hareketler hissetmiştim ilkinde de 16-17 gibiydi eşim de 19 da hissetti
Edasahiin Haftadan beri hissediyorum minik minikk Kızlar benim bebişin cinsiyetine bakabilir misinizz