Kızlar merhabalar size çok acil bişey sormak istiyorum bu ay benim adetim dokuzu yada onu gibi bitmişti ve sonrasında biz sıklıkla bi gün arayla vs ilişkide bulunduk ve biraz önce bi akıntı geldi hissetim ama heralde normal akıntı dedim ki genellikle günlük akıntım hep var birazcık kahverengi akıntı gelmiş acaba yerleşme kanaması olabilirmi bilmiyorum tuttumu ama yerleşme kanaması için erkenmi ama şu an gelmiyo bu sanki normal günlük akıntı gibi geldi bi tık ama kahverengi rengi bilmiyorum ki yumurtlama gününü yakaladıkmı acaba