mardine474 Kızlar daha 11 haftalığım ama böyle kendimi yorduğum zaman çok yürüdüğümde karnım sertleşiyor . Evet son aylarda olur ama ben de anlam veremedim Hatta elimle baktığım zaman bile böyle karnım kasılmış sert oluyor Sizde de oluyor mu
Leontiine mardine474 çok nadir oluyor bende. Gerildiğini hissediyorum resmen karnımın sert oluyor ama her zaman değil geçiyor sonra benim
mardine474 Leontiine sımdı yemek yaptım evı duzledım yoruldum bırde benım düşük rıskım var o yüzden mı oluyor acaba resmen kasılıyor karnım bu son aylarda olurdu
mardine474 Leontiine doktor randevuma daha var malesef ya ertesi gune gecıyor da merak ettım ılk aylarda olurmu Baska arkadaşlar kımse yokmu
Dilaraatlass Bende de o haftalarda kendimi çok yorup üstüste ev işi yapınca oluyordu ancak çok nadirdi ve hiç doktora sormadım.Şuanda 23 haftalık hamileyim hala yorulduğumda sertleşir karnım yada stres sinir yaptığımda
Miranne Benimde hep sertleşiyor o haftalardan beri. Dediğiniz gibi hareket halindeyken daha çok. Dinlenince anlaşılıyor
Fraublt-31111 @“mardine474”#p37154188erken yorulma nefes nefese bende de oluyor 11. Hafta olduk bugün çok şükür