meralima 28 yaşındayım, 12+5, NT:1.59 Risk var mı ben anlamadım. Beta hsc yüksek çıkıyor, 50′nin yukarda olmasının cinsiyetinin kız olmasıyla bağdaştırıyorlar. Bebeğimin riski var mı?
Miniginannesiiii1111 meralima benim bebeğim erkek fb hcg 38 binlerde belkide doğrudur bilemedim tahmini neydi doktorunuzun