Nurtanesininannesi Merhaba kızlar, gebelikte bulaşık yıkıyor musunuz? Ben genelde makineyi kullanıyorum fakat elde yıkamam gerekenleri bazen eldivensiz yıkıyorum. Bulaşık deterjanının bebeğe bir zararı olur mu sizce?
Leontiine Nurtanesininannesi ben yıkıyorum aynısını düşündüm ama eldiven takmaktan hiç hoşlanmayan biriyim bence zararı yoktur ya hiç duymadım bu konuda bir şey
Nurr52 Nurtanesininannesi tüp bebekte kimyasalla çok iç içe olmayın diyorlar onun dışında sakıncası yok diye biliyorum
Meryeminannesi20 Nurtanesininannesi böyle bi soru sormak asla aklıma gelmez 😄, ben hamile kalmadan öncede çok deterjan kullancagım zaman mutfakta mutlaka eldiven kullanıyorum mesela yoğun çamaşır suyu kullancaksam özellikle çünkü çok fazla elleri tahriş ediyor bebekten önce kendi sağlığınız için kullanabilirsiniz
3_bebelianne Nurtanesininannesi Yokya büyük kızımda bulaşık makinesi pek kullanmadım elde yıkadım şuan makineye atıyorum azsa elimdede yıkadığım oluyor sanmam zararıolsun bilindik marka aldıktan sonra içeriği belli
mardine474 Nurtanesininannesi bıran baslık sakamı dedım Allah senı😅😅 Tabıkı elimle yıkıyorum her ısımı kendım yaparım bı sıkıntı olmuyor merak etme belkı kimyasallar daha dikkat etmek lazım bende cunku kreç cözücü banyo temızlıgı o zor oluyor nefesım kesılıyor ama mecbur.
Herseydenbiktim Nurtanesininannesi Ne zararı olacak ki bu kadar düşünmeyin bence ilacı da abartın demiyorum tabiki ama yıkanır yani ne gibi zararı olsun
Ipek0z Nurtanesininannesi umarım bu bir şaka postudur ay arkadaşlar abartmayın o zaman duşta duş jeli şampuan da kullanmayın, tuvaletten sonra ellerinizi de yıkamayın🤣🤣
Nurtanesininannesi Yok yok inanın şaka postu değil, o kadar cok şeyi değiştirdim ki hamilelikte acaba bu da mı sakıncalı diye biraz endişelendim 😅