2bebek-41 Bebeğimde dil bağı olduğu soylendi nasıl bir yol izlemeliyim doktor emmesi iyi suanlik sorun teşkil etmiyor diyor ama ben endişelendim kestirmeli miyiz ? Başına gelen var mı ? 4 aydan sonra genel anestezi ile yapılıyormuş sanırım bu işlem korkuyorum :( konuşma güçlüğü beslenememe olursa
Moz 2bebek-41 evet kesiliyor sorun olmuyor annemin kuzeninin çocuğu öyleydi şimdi 10 yaşında sorun yok
busenaz68 2bebek-41 Benim bebişimde de dil bağı vardı tesadüf farkettik emmesinde vs sorun yoktu 1 yaşına yakındı galiba unuttum tam hatırlamıyorum dil bağını kestirdik. Çok hızlı olmuştu hemen eve de çıktık sıkıntı yasamadik
babyandmom__ 2bebek-41 Sedasyon ile 41. Gününde kestirdik biz. Tam dilinin ucundaydı emmesinde falan bişey yoktu 5 dakikalık işlem korkma
Gul_alp67 Merhaba oncelikle bebeginizi saglikla buyutun Benim oglumdada var dil bagi suan 12 yasinda Bizim dogdugunda degilde 1 yasinda farkedildi ondan sonra kestircektik ama bir turlu olmadi 4 yasinda sami ulus cocuk hastanesine goturduk ordaki dr da gerek yok dedi ama sogle bisey keske yeni dogunca anlasilsaydi kucuk bi islemle anestezi olmadan halledilebiliyodu Suan cok belki dil bagi dilini tam cikaramiyo disari
2bebek-41 Gul_alp67 suanlik bize de sorun yok diyor ama ben bı durum olacaksa erkenden müdahalesi olsun istiyorum
06Pembemavi80 Gul_alp67. merhaba harflerde falan bı sıkıntı var mı s , ş , r harflerinde. Benimde oğlum 6 yaşında bazen s yerine ş söyleyebiliyor konuşurken bu dil bağından kaynaklimi aklıma takılıyor. Bebekken bı sorun falan yaşamadık şimdilerde fark ediyorum
Eminesentepe1 Gul_alp67 peki konuşmasında etki varmı bazı harfleri çıkaramaz falan diyorlar yada peltek
2bebek-41 busenaz68 dikiş atıyorlar mi kesikten sonra. Bizim doğumdan sonraki ilk muayenede doktor söyledi kavraması güzel suanlik sıkıntı yok dedi ama bu ülkede kesilecekse bende geç kalmak anestezi ve başka sorunlara yol açmadan olsun istiyorum
Cereenmte Oglumun da vardı ,cocuk doktoruna göstermek icin sıra almıştık doktor orda kesmişti hemencik 5 aylık degildi bile ,bi kac saat emmedi ,cok kanamadi bile .Ağlamadı bile o kadardı yani 🥲
2bebek-41 babyandmom__ bizimde ucunda görünüyor endişelendim inşallah kolay ve acısız bı şekilde bizde geçiririz süreci
seymanuurr Benim kızımın da vardı eve çıktıktan sonra farkedilmişti çocuk genel cerrahisi hemen kontrole götürdüğümüz gibi orda kesip hemen emzir demişti ve bitmişti. Emme de güçlük vardı ilerde de konuşma zorluğu olabilir demişti 12 günlükken kesildi şuan 2.5 yaşında herşeyi söylüyor
2bebek-41 seymanuurr anestezi aldı mı ya da dikiş falan bı durum oldu mu kanama sonrasında kontrol süreci oldu mu
seymanuurr 2bebek-41 hayır hayır hiç birşey olmadı kan bile olmadı hemen muayene etti beni dışarı çıkardı sedyeye yatırıp kesti al emzir deyip odadan çıktı emzirdim direkt sonra evimize geldik
2bebek-41 seymanuurr siz aldığınızda değişiklik oldu mu dilin de kızarıklık yada başka bişey normal akışında devam edebildiniz mi
Busra2013 2bebek-41 benim doktorum kestir dedi kiyamadim ki doktorada guvenmedim baska doktora gittim ole bisi yok dedi iyiki kestirmemisim dedim
2bebek-41 Busra2013 bizim doktor şuan için sorun görünmüyor diyor ama ağlarken zorlanıyor gibi geliyor dili tam dışarı çıkmıyor ucu kalp gibi oluyor emmede sıkıntı yaratmıyor şuan ama ben eğer kesilecekse erken davranmak canının en az yanacagi dönemde olsun istiyorum
Melikeakkc 2bebek-41 arkadaşımın çocuğun var 4 yalında hala dil bağı duruyor konuşmasına yemek yemesine emmesine engel olmuyorsa kesmeyi önermiyorlar genelde
2bebek-41 Melikeakkc dil ucuna yakın bir yerde bizim şuan dilini tam dışarı çıkaramıyor kalp şeklini alıyor dili..emmeye engel değil ama ileride sorun olur mu diye düşünüyorum bende