Slmcnmyeniben Kızlar kasıklarımda ağrı var yani rahatsizlik gibi şişkinlik gibi enfeksiyon mu var aceba diye düşündüm ama ne akıntı ne kaşıntı hiçbir şey de yok size sormak istedim
yesildeniz_ Slmcnmyeniben evet kasıklarda ağrı batma yapıyor bazen. Ama yeşil-sarı akıntı en belirgin belirti. İlişki anında yanma acı oluyor bide bende
Slmcnmyeniben yesildeniz_ ne akıntı var nede kaşıntı hiçbir belirti yok sadece kasıklarımda doluluk ve biraz ağrı oluyor
yesildeniz_ Slmcnmyeniben yanma kaşıntı olmuyor bende de. Muayene olun çünkü enfeksiyon artınca kronikleşiyor
1tugii Genel de en bilindik kaşınma ve akıntı veya yanma oluyor ağrı sızı sanmıyorum yine de doktora göstermek lazım
As38- Canım bende de aşırı ağrı doluluk vardı sanki yere düşüyor gibiydi kasıklarım enfeksiyon çıktı ilaç yazdı dokyor 2 gündür iyiyim şükür
As38- Slmcnmyeniben yok canım kan ve idrar testi aldı benden sende söyle rahatsızlığını idrar yaparken yanıyor de hatta