3_bebelianne Kızlar bebişin ilk adı Elif olacak fakat ikinci isim konusunda asla anlaşamıyoruz fikirlere açığım🌸
3_bebelianne Balbebek012 Teşekkürler🌸Eşimde tek Elif olsun diyor bilmiyorum kararsızım çok daha zaman var doğmasına tabii ama 🤷♀️