Sseval bence çözümü yok yemek düşünmek bile mide bulandırıyor ama cok sık yiyin bu süreci karbonhidrat agırlıklı geciriin bebegim güxsü kalır diye suclu hissetmeyin hep böyle olmuyacak benim biraz azalmaya basladı bazı günler daha hafif geçiyor sizin de zamanla azalacak