kızlar bu gebelik şekeri bebeğin doğumunda sorun yaratıyor mu. bende gebelik şekeri çıktı insülin kullanmıyorum diyetle tokluk şekerim en fazla 120 ler de çıkıyor. ben normal doğum istedim
dr. sezaryan dedi 38.hafta da yapalım dedi normal doğumda bebek sıkıntı yaratabilirdi dedi allah korusun